سطرهای دفتر کاهی ام

سطرهای دفتر کاهی ام

وجود بی وجودم از وجود تو موجود می یابد یا واجب الوجود
سطرهای دفتر کاهی ام

سطرهای دفتر کاهی ام

وجود بی وجودم از وجود تو موجود می یابد یا واجب الوجود

هوای باران زده به سرم

بارونی

تو می گویی باران صدای پای اجابت است ؛

نیاز کن ! اما مسلک من ، مسلک درویشان است !
چه دارند که از هر حیث بی نیازند ؟!
آن نیازی که تو را بی نیاز می کند !
اما من در اوج بی نیازی ، به تو نیاز پیدا کردم !
پس ببار باران. . . !

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

پ.ن:دلی که چلۀ زمستانِ بی برف دلش هوای باران کند که دل نیست... یک تکه ابر است در آسمانِ آبی

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 22:50 http://kahkashan51.blogsky.com

عصر جدید عشق ،
کر کر خنده چرخ دنده های خشک و یخی
و چاپلینی که فقط رقصید
نه عاشق شد
نه خندید. !

چاپلین را بگذار توی روزگار خودش بماند
ما آدمیان این روزگار خوب میدانیم چرخ روزگار یعنی چه؟؟؟
چون بارها له شده ایم میان چرخ دنده های خشکش
سلام دوست گرامی ام
خوش آمدی

جوجه اردک زشت دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 20:41

من باران را بی تو نمی خواهم

وقتی تو هستی باران می بارد حتی زیر آفتاب داغ مرداد

تو یادگار بارانی...
همان روز که زیر باران چشمهای مهربانت را بوسیدم
و از آن روز به بعد باران که می بارد... یاد نگاه مهربانت دیوانه ام میکند
سلام جوجه اردک عزیز

زهرا دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 18:29 http://daily-note.blogsky.com/

من از اسم بابا لنگ دراز خوشم اومده از اون اسمهای خاص هست
واسه همین حالا حالا اینجا هستم
اشکالی که نداره؟

یه ابهتی داره این بابالنگ دراز... مخصوصا وقتی جودی صداش بزنه
نه... چه اشکالی؟... حالا حالا و هر وقت که دلت خواست میتونی بیای

زهرا دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 18:26 http://daily-note.blogsky.com/

نماز بارون برای بارون بخونم برای او؟

نماز بارون برای دلت بخون... و اقتدا کن به "او"

زهرا دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 17:55 http://daily-note.blogsky.com/

تو نیستی...دل_ این "چتر" وا نخواهد شد
غمی ست باران...وقتی هوا هوای تو نیست....!
اصغر معاذی

منم دلم بارون میخواد

گاهی باران نمکی میشود روی زخم
وقتی باران باشد و تو نباشی

نماز باران بخوان... مستجاب میشود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.