سطرهای دفتر کاهی ام

سطرهای دفتر کاهی ام

وجود بی وجودم از وجود تو موجود می یابد یا واجب الوجود
سطرهای دفتر کاهی ام

سطرهای دفتر کاهی ام

وجود بی وجودم از وجود تو موجود می یابد یا واجب الوجود

تا نگاه خدا هست آرزو نخواهد مُرد!

آسمان را به یاد داری؟
همان که هر گاه دلت می گیرد حال ابرهایش را می فهمی
همان بیکرانی که هر گاه دلت برای پروردگارت تنگ می شود نگاهش می کنی
همان سیاه تاریکی که هرگاه مهتابش را می بینی رویاهایت جان می گیرند
همان آسمانی که ابرهایش برای تپیدن قلب تو قطره قطره آب می شوند
همان جایی که بی نهایت دید چشم هایت را در افق هایش می بینی
همان راه پیچ در پیچ و پر ستاره ای که هرگاه دستانت را به سوی الهه اش دراز می کنی آسمان با تمام ستاره هایش تسلیم دستان توست
و این خداوندگار است که وسعتش در زمین و آسمان ها جا نمی گیرد اما قلب تو، تا همیشه، خداوند را در خود جای داده
تا خدا در قلب توست آرزوهایت نخواهند مرد تا او نگاهت می کند تو نخواهی افتاد و اگر روزگاری تو را در شکست انداخت
بدان این نیز آغازی است پر شورتر و تولدیست از جنس جاودانگی…

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:17 http://Afsaneh-f.blogfa.com

راستی چرا اینجا نمیشه نظر خصوصی گذاشت ؟

چرا نمیشه...
پس اینجا چیه؟؟؟~~>http://pendelton.blogsky.com/contact

افسانه جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:15 http://Afsaneh-f.blogfa.com

من کی هستم ؟ رو خوندم .
راستش منم با شما همدردم یه جورایی . منم تجربه هشت سال وبلاگ نویسی دارم و نوشتن رو خیلی خیلی دوست دارم . اما زخمی که از یکی از دوستانی که وبلاگم رو میخوند خوردم خیلی اذیتم کرد. اونقدر که تصمیم داشتم دیگه ننویسم . اما داشتن دوستای خوب مجازی باعث شد که بتونم غصه هامو فراموش کنم و سرانجام کمک کرد که منم مثل شما تو یه وبلاگ جدید که وبلاگ فعلیم هست بنویسم .
میخوام بگم " آدمها مجسمه نیستن که همه با یه قالب ساخته شده باشن " و دنیا هنوز پر از آدمهاییه با وجود مجازی بودن میتونند دوستای خوبی برامون باشند .
و من امیدوارم شما تو وبلاگ جدیدتون تجربه های و خاطره ها و دوستای خوبی رو داشته باشین دوست ِ من :)

بدجور دلم رو شکستن...
کسی رو که اصلا ازش انتظار نداشتم...
کسی که تموم حرفا و درددلام پیش اون بود
خنجر زد از پشت... سمی و مهلک
بعد از مدتها تازه تونستم سرپا بایستم

افسانه جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:01 http://afsaneh-f.blogfa.com

شما خیلی زیبا می نویسی ...
کلمه هات آدم رو با زندگی آشتی میده :)

زندگی را بخوان...
صفحه به صفحه... ورق به ورق
لای کتاب زندگی ات را تا کن...
شاید روزی برای کسب تجربه باز مجبور شدی به همان صفحه بازگردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.